• وبلاگ : حق با چه كسي است???
  • يادداشت : لطفا جواب
  • نظرات : 2 خصوصي ، 5 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + الياس 
    سلام دوست عزيز تو به گذشته نرو که کي بوده چي شده به فکر اين باش که فردا تو چگونه خواهد گذشت دوما حضرت علي که من ميشناسم بي غيرت نبود حضرت علي که من ميشناسم قدرتمند بود حضرت علي که من ميشناسم از هيچ کسي حراسي نداشت پس حضرت علي با اين صفات ترسيده حقش بگيره سوم يه کلام ميگم زنده باد مرادني که دلسوز همه انسان هاست لعنت بر کساني که اشوب درست ميکنم
    اينو تاييد کن
    + ali 
    س آقاي فيروزي خوبين خوشين سلامتين چ خبرا؟؟؟
    چن وقته که نديديمتون دلمون واستون تنگ شده بود

    علي پياده هستم از بچه هاي روستاي تبادکان

    اگه خواستين به وب روستامون سر بزنين آپش کردم

    راستي تو پارسي بلاگ هم هستم
    وبلاگ: عاشق فوتبال20

    پارسي يار: علي اقا

    منتظرم فعلا

    فقط خدا فقط او فقط از او مدد جو فقط خدا نه عمر نه علي نه ابو الفضل نه علي مدد نه هيچ بند ي خداي ديگر چون اين بند ها افريده ي ايشان هستند پس فقط خدا خدا خدا هر کاري که بخواييم بايد از خدا بخواهيم فقط همين بس
    پاسخ

    چرا پس خودت از مردم كمك ميگيري چرا ميخاي بري بيرون با ماشين ميري به خدا بگو تو رو ببره چون آفريده خدا كه نبايد مدد جست چرا مريض ميشي ميري دكتر خجالت نميكشي از غير خدا كمك ميگيري !!!!!!!!!!!!برو بزرگتر تو بگو بياد جواب بده نه كه چيزي بنويسي كه مرغ بريان روي آتيش بهش بخنده؟
    + امير 
    درضمن من نگفتم از عقايدتون دست بر داريد
    حضرت آقا که درباره ي وحدت صحبت ميکنن
    تمام علمايي که خيلي بهتر از من و شما ميتونن با اهل سنت بحث و مناظره بکنند ولي اينطور مباحث رو فعلا جايز نميدونن و همه رو دعوت به وحدت و دوستي ميکنن دست از عقايدشون برداشتن؟
    من و شما دلمون بيشتر از اونها ميسوزه آيا؟
    پاسخ

    شهيد مطهرى در زمينه ارائه برداشتِ غلط از وحدت اسلامى مى نويسند: «ايراد دوم اين است كه با طرح و بحث اين مسائل تكليف اتّحاد اسلامى چه مى شود؟ آن چه بر سر مسلمين آمد، شوكت آنها را گرفت و آن ها را زير دست و تو سرى خور ملل غير مسلمان قرار داد، همين اختلافات فرقه اى است ... آيا طرح اينگونه بحث ها كمك به هدف هاى استعمارى نيست؟جواب اين است كه بدون شك نياز مسلمين به اتّحاد و اتّفاق از مبرمترين نيازهاست و درد اساسى جهان اسلام همين كينه هاى كهنه ميان مردم مسلمان است. دشمن هم همواره از همينها استفاده مى كند.امّا به نظر مى رسد كه اعتراض كننده در مفهوم «اتّحاد اسلامى» دچار اشتباه شده است.مفهوم اتّحاد اسلامى كه در صد سال اخير ميان علماء و فضلاء مؤمن و روشنفكر اسلامى از اصول اعتقادى و يا غير اعتقادى خود صرفنظر كنند و به اصطلاح مشتركات همه فرق را بگيرند و مختصّات همه را كنار بگذارند، چه اين كار، نه منطقى است و نه عملى.چگونه ممكن است از پيروان يك مذهب تقاضا كرد كه به خاطر مصلحت حفظ وحدت اسلام و مسلمين از فلان اصل اعتقادى يا عملى خود كه به هر حال به نظر خود آن را جزء متن اسلام مى داند صرف نظر كند؟ در حكم اين است كه از او بخواهيم به نام اسلام از جزئى از اسلام چشم بپوشد ... .ما خود شيعه هستيم و افتخار پيروى اهل البيت(عليهم السلام) را داريم، كوچكترين چيزى حتّى يك مستحبّ و يا مكروه كوچك را قابل مصالحه نمى دانيم، نه توقّع كسى را در اين زمينه مى پذيريم و نه از ديگران انتظار داريم كه به نام مصلحت و به خاطر اتّحاد اسلامى از يك اصل از اصول خود دست بردارند آنچه ما انتظار و آرزو داريم اين است كه محيط حسن تفاهم به وجود آيد تا ما كه از خود اصول وفروعى داريم، فقه، حديث، كلام، فلسفه وادبيات داريم، بتوانيم كالاى خود را به عنوان بهترين كالا عرضه بداريم تا شيعه بيش از اين در حال انزوا به سر نبرد و بازارهاى مهم جهان اسلامى به روى كالاى نفيس معارف اسلامى شيعى بسته نباشد. اخذ مشتركات اسلامى و طرد مختصّات هر فرقه اى نوعى خرق اجماع مركّب است، محصول آن چيزى است كه قطعاً غير از اسلام واقعى است زيرا بالاخره مختصّات يكى از فرق، جزء متن اسلام است و اسلام مجرّد از همه اين مشخصّات و مميّزات و مختصّات، وجود ندارد.
    + امير 
    شما داريد با کي مبارزه ميکنيد وهابيت يا برادران اهل تسنن؟

    پاسخ

    با سلام جناب امير متشکر از نظرات حضرتعالي بايد خدمت شما عرض کنم عزيزم هييييييچ عالمي نگفته وحدت يعني دست بر داشتن از عقايد و باورهاي خود عزيزم من هر چي نوشتم از کتب خود اهل سنت است ضمن اينکه سوال از برادران پرسيدم نه اينکه فحش ؟بنظر شما مشکل داره ؟ کجاي سوالات من توهين و خلاف وحدت بوده؟