سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حق با چه کسی است???
قالب وبلاگ

 

جنایت در بحرین  جنایت در بحرین

این کشته های مظلوم تنها خواسته شان رفع تبعیض و درخواست حقوق مسلم شان بود

انگار دهان علمای اهل سنت و دیدبان حقوق بشر و نعره کشان ومنادیان دومکراسی را سرب ریختند و در کنار زنانشان سر را براحتی تا صبح به بستر می برند و دل بی رحمشان از متلاشی شدن مغز جوانان بحرینی ذره ای بدرد نمی آید

لعنت براین دنیای پست، که خادم الحرمین شریفین (خادم الابلیس)باید چنین مزدور بی سر پای یزید صفت ،،شرابخوار و همه چیز خور آمریکا باشد

علمای .......که ریش و لحیه تان از نافتان گذشته  علمای به اصطلاح دانشگاه  الازهرشما فتوایی غیر از فتاوای مربوط به صابون و واجبی و غسل و جنابت بلد نیستید ؟؟؟

شما در برابر جنایات به یک انسان نوعی نباید سکوت کنید تا چه برسد به مسلمان

بله مسلمان ولی چکار کنم که تمام مظلومیت این مسلمانان بحرین کودکان بی گناه و مادران بی پناه وجوانان مظلوم سرچشمه گرفته از شیعه بودنشان تنها گناه اینان برچسب شیعه و پیروی آنها از اهل بیت است و این مظلومیت را از مادر پهلو شکسته عالم انسانیت فاطمه زهرا که درود خدا بر او باد گرفته اند  و سکوت این علمای بظاهر عالم روزی خواهد شکست ولی دیر است آن روز

و ما منتظر چنین روزی هستیم  اللهم عجل لو.لیک الفرج


[ چهارشنبه 90/2/14 ] [ 7:34 صبح ] [ وهابیت پاسخ دهند ] [ نظرات () ]

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنیدچرا علمای اهل سنت این چنین وقیحانه به محضر پیامبر بزرگ اسلام که (صلوات خدا بر او و بر خاندان پاکش باد) وام المومنین عایشه توهین و تهمت میزنند؟؟؟ اینان که مدعی دفاع از سنت پیامبر (ص)هستند پس چرا به ام المومنین عایشه خودشان تهمت میزنند؟؟؟ خواهشمندم برای نمونه به این روایت توجه فرمایید :

 مسلم نیشابورى این مطالب ، از  رسول خدا صلى الله علیه وآله نقل کرده است:

حدثنا هَارُونُ بن مَعْرُوفٍ وَهَارُونُ بن سَعِیدٍ الْأَیْلِیُّ قالا حدثنا بن وَهْبٍ أخبرنی عِیَاضُ بن عبد اللَّهِ عن أبی الزُّبَیْرِ عن جَابِرِ بن عبد اللَّهِ عن أُمِّ کُلْثُومٍ عن عَائِشَةَ زَوْجِ النبی صلى الله علیه وسلم قالت إِنَّ رَجُلًا سَأَلَ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله علیه وسلم عن الرَّجُلِ یُجَامِعُ أَهْلَهُ ثُمَّ یُکْسِلُ هل عَلَیْهِمَا الْغُسْلُ وَعَائِشَةُ جَالِسَةٌ فقال رسول اللَّهِ صلى الله علیه وسلم إنی لَأَفْعَلُ ذلک أنا وَهَذِهِ ثُمَّ نَغْتَسِلُ.( النیسابوری القشیری، ابوالحسین مسلم بن الحجاج (متوفای261هـ)، صحیح مسلم، ج1، ص272، ح350، کِتَاب الْحَیْضِ، بَاب نَسْخِ الْمَاءُ من الْمَاءِ وَوُجُوبِ الْغُسْلِ بِالْتِقَاءِ الْخِتَانَیْنِ، تحقیق: محمد فؤاد عبد الباقی، ناشر: دار إحیاء التراث العربی ـ بیروت.)

جابر بن عبد الله از ام کلثوم از عائشه همسر رسول خدا (ص) نقل کرده است که گفت: مردى از رسول خدا سؤال مى‌کند در باره زنى که با همسرش نزدیکى مى‌کند؛ اما در ادامه کسل مى‌شود (انزال صورت نمى‌گیرد) آیا بر هر دوى آن‌ها غسل واجب است؟ در حالى که عائشه در مجلس بود، رسول خدا (ص) به عائشه اشاره کرد و فرمود: من و این زن (عائشه) این کار را انجام دادیم و سپس غسل کردیم.

آیا یک مسلمان با غیرت مى‌تواند تصور کند که رسول خدا که باغیرت‌ترین مرد عالم است، در حضور همسر خود، با مردان نامحرم از اسرار خصوصى خود صحبت و به همسر خود اشاره کند که من و او این کارها را انجام داده و سپس غسل کرده‌ایم؟

آیا علماى اهل سنت، اتفاقاتى را که بین آن‌ها و همسرانشان اتفاق افتاده است‌، با مردان نامحرم نقل مى‌کنند؟

حدیث بعدی:

حدثنا عبد اللَّهِ بن مَسْلَمَةَ ثنا عبد اللَّهِ یَعْنِی بن عُمَرَ بن غَانِمٍ عن عبد الرحمن یَعْنِی بن زِیَادٍ عن عُمَارَةَ بن غُرَابٍ أن عَمَّةً له حَدَّثَتْهُ أنها سَأَلَتْ عَائِشَةَ قالت إِحْدَانَا تَحِیضُ وَلَیْسَ لها وَلِزَوْجِهَا إلا فِرَاشٌ وَاحِدٌ قالت أُخْبِرُکِ بِمَا صَنَعَ رسول اللَّهِ صلى الله علیه وسلم دخل فَمَضَى إلى مَسْجِدِهِ قال أبو دَاوُد تَعْنِی مَسْجِدَ بَیْتِهِ فلم یَنْصَرِفْ حتى غَلَبَتْنِی عَیْنِی وَأَوْجَعَهُ الْبَرْدُ فقال ادْنِی مِنِّی فقلت إنی حَائِضٌ فقال وَإِنْ اکْشِفِی عن فَخِذَیْکِ فَکَشَفْتُ فَخِذَیَّ فَوَضَعَ خَدَّهُ وَصَدْرَهُ على فَخِذِی وَحَنَیْتُ علیه حتى دَفِئَ وَنَامَ.

 

عمارة بن غراب از عمه خودش نقل مى‌کند که از عائشه سؤال کردم: برخى از ما وقتى حیض مى‌شود، فقط یک رخت‌خواب براى خود و همسرش دارد (چه کار کند؟). عائشه گفت: بگذارید از کارى که رسول خدا کرد براى شما بگویم، روزى رسول خدا (ص) بر من وارد شد و به محل سجده خود (ابوداود گفته منظور محل نماز آن حضرت در خانه‌اش بوده)، برنگشت تا خواب بر من غلبه کرد، و رسول خدا نیز سردش شد، پس به من گفت: به من نزدیک شود، من گفتم: من حیض هستم، پس گفت: پس رانت را برهنه کن، من رانم را برهنه کردم؛ پس آن حضرت گونه و سینه‌‌اش بر ران من گذاشت، من دلم به حالش سوخت تا این که گرم شد و خواب رفت.

 

السجستانی الأزدی، سلیمان بن الأشعث ابوداود (متوفای 275هـ)، سنن أبی داود، ج1، ص70، ح270، تحقیق: محمد محیی الدین عبد الحمید، ناشر: دار الفکر؛

 ...........

 


[ یکشنبه 89/10/5 ] [ 7:22 صبح ] [ وهابیت پاسخ دهند ] [ نظرات () ]

ابوبکر در بسترمرگ عثمان را خواست تا وصیت نامه خود را بنویسد ابوبکر گفت: بنویس بسم الله الرحمن الرحیم این وصیت ابوبکر بن ابی قحافه است به مسلمانان بعد از این جمله از شدت بیماری بیهوش شد عثمان وصیت نامه را این چنین تمام کرد من عمر بن خطاب را به جانشینی خود و خلافت بر شما برگزیدم ودر این راه خیر خواهی شما فروگذاری نکردم در این هنگام ،ابوکر چشم گشود و به عثمان گفت :بخوان ببینم چه نوشته ای عثمان نیز آنچه را نوشته بود برای ابوبکر خواند ابوبکر با شنیدن مطالب نوشته عثمان ،گفت با آنچه نوشته ای موافقم خدایت از اسلام و مسلمانان پاداش خیر دهد آنگاه نوشته را امضاءکرد (تاریخ طبری 1/2138چاپ اروپا و 3/5) طبری در تتمه این ماجرا می نویسد :

عمر در حالی که چوبی از سعف درخت خرما در دست داشت ،در میان مردم در مسجد النبی نشسته بود" شدید "،آزادشده ابوبکر ،که فرمان ولایت عهدی عمر را در دست داشت ،در آن جمع حاضر شد عمر رو به مردم کرد و گفت :ای مردم به سخنان و سفارش خلیفه رسول خدا گوش دهید و از فرمان وی اطاعت کنید او میگوید من در خیر خواهی شما کوتاهی نکردم (تارخ طبری)سوال اینست که چرا اینجا عمر اینچنین دستور به اطاعت، از فرمایش ابوبکر میدهد ولی در ماجرای وفات پیامبر (ص) زمانی که حضرت فرمود آتونی بدوات و قرطاس اکتب لکم کتابا لن تضلوبعده (قلم وکاغذی بیاورید تا برای شمانامه ای بنویسم که هرگز گمراه نشوید)  گفت : هذا الرجل لیهجر ااین مرد دارد هذیان میگوید !!!!!!!!! کتاب خدا ما را بس است در حالی که نامه ابوبکر در حال بیهوشی نوشته شده بود ولی نامه پیامبر (ص)در حال بیهوشی هم نبود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و ثانیا: مقام ابوبکر کجا و مقام پیامبر اعظم صلوات الله علیه کجا ؟؟؟؟؟(صحیح بخاری باب کتابه العلم من کتاب العبم 1/22مسند احمد تحقیق احمد شاکر حدیث 42992 طبقات سعد 2/244 چاپ بیروت صحیح مسلم 5/76 و تاریخ طبری 3/193)


[ دوشنبه 89/8/10 ] [ 7:14 عصر ] [ وهابیت پاسخ دهند ] [ نظرات () ]

علمای بزرگ اهل سنت از پیامبر بزرگوار اسلام (ص) احادیثی  با این مضمون نقل میکنند که(1) پیامبر (ص)لعنت فرمودند زنانی را که قبور را زیارت می کنند و کسانی که آنها را مسجد قرار میدهند وچراغ روشن میکنند !! پس چرا فاطمه زهرا(س) که خشنودی اش خشنودی خداو پیامبر صلوات الله علیه واله است هر هفته جمعه قبر عموی بزرگوارش حمزه سید الشهداء میرفت و نماز میگذارد و گریه میکرد؟؟؟؟؟سنن بیهقی ج4 ص 788 (مستدرک حاکم ج 1 ص377(2)یا در مورد حدیث :خدا یهود و نصاری را لعن کردچون که قبور پیامبران خود را مسجد کردند (سنن نسایی ج4ص96 )

سوال اینست که پس چرا خود راوی حدیث یعنی عائشه قریب پنجاه سال در آن حجره نماز گزارد وخدا را پرستش کرد ؟؟؟


[ شنبه 89/8/8 ] [ 1:52 عصر ] [ وهابیت پاسخ دهند ] [ نظرات () ]

چرا علی ع در جنگهای زمان خلفاء شرکت نکرد؟:

امیر المؤمنین(ع) شجاعترین فرد زمان خودش بود ، هیچ شک و شبهه‌ای در آن نیست ؛ آن قدر شجاع و دلاور بود که شنیدن نامش خواب را از چشمان پهلوانان دشمن می‌پراند ؛ تا جایی که عمر بن خطاب می‌گفت : ادامه مطلب...

[ شنبه 89/8/8 ] [ 1:47 عصر ] [ وهابیت پاسخ دهند ] [ نظرات () ]

جنایات وهابیت علیه شیعیان









بای ذنب قتلت به کدامین گناه کشته شدند ؟؟؟؟؟


[ چهارشنبه 89/2/22 ] [ 10:48 صبح ] [ وهابیت پاسخ دهند ] [ نظرات () ]
از این دو جمله چه نتیجه ای می گیرید : 1- پیا مبر اکرم فرمودند: فاطمه پاره تن من است، هر کس او را بیازارد مرا آزرده است وهر که مرا بیازارد خدا را آزرده است. 2- بخاری می گوید : «فاطمه در حالت خشم وغضب ابی بکر را ترک گفته وبر او غضبناک ماند وبا او حرف نزد تا وفات نمود، آنگاه علی بر او نماز گزارد وشبانه دفنش نمود و ابوبکر را خبر نکرد که بر جنازه حاضر شود ونماز گزارد». و ابن قتیبه دینوری می گوید: «فاطمه در بستر بیماری به ابوبکر و عمر گفت: همانا من خدا و ملائکه را شاهد می گیرم که شما مرا آزردید و من از شما راضی نیستم و هنگام دیدار پیامبر از شما شکایت خواهم کرد.» و ادامه می دهد : «فاطمه بر ابوبکر غضب کرد و (وهجرته الی ان ماتت»)
- بخاری در مسلم، محمدبن یوسف گنجی شافعی در باب 99کفایه :./ابو محمد عبد الله ابن مسلم بن قتیبه دینوری در صفحه 14الامامه والسیاسه

[ چهارشنبه 89/2/22 ] [ 10:45 صبح ] [ وهابیت پاسخ دهند ] [ نظرات () ]

اگر عمر خلیفه اسلام است چرا حکم تیمم را نمی داند و آیه تیمم را که در قرآن آمده بلد نیست؟
توضیحات:
- مردی نزد عمر آمد و گفت:من جنب شده وآبی برای طهارت نیافته ام حکم نمازم چیست ؟عمر گفت :نماز نخوان.پس عمار که این سخن راشنیده بود گفت :ای امیرالمومنین!آیا به یاد نداری من وتودرسریه ای بودیم وجنب شده وآبی نیافته بودیم.پس تو نماز نخواندی ومن خود را در خاک غلطاندم ونماز خواندم.پس هنگامی که جریان را برای رسول خدا گفتم, فرمود کافی بود دو دستت را بر خاک بزنی وبا آن صورت ودستانت را مسح کنی..پس عمر (که خشمگین شده بود) گفت :عمار!از خدا بترس ! عمار گفت :اگر بخواهی این جریان را دوباره برای کسی تعریف نمی کنم.
- آیا عمر این آیه را نشنیده بود که:ان کنتم جنبا فاطهروا. .. فلم تجدوا ما’ فتیممواصعیدا طیبا فامسحوا بوجوهکم وایدیکم منه......که تمام دستور را داده است.معنی" اتق الله یا عمر" این است که از من بترس و عمار گفت به کسی نخواهم گفت یعنی نخواهم گفت تو حکم نمازت را نمی دانسته ای...
- لازم به ذکر است خود همین جناب عمر ! پس از رحلت رسول اکرم فریاد برآورده بود : حسبنا کتاب الله.کتاب خدا برای ما کافی است.( الجمع بین الصحیحین, حدیث دوم)

2010-03-19 10:07:05 به نقل ازhttp://alsoal.ir/359

[ چهارشنبه 89/2/22 ] [ 10:39 صبح ] [ وهابیت پاسخ دهند ] [ نظرات () ]

با سلام دوستان میتوانند از این لینگ زیر بدون هیچ دردسری وسریع ،کتب بسیار زیبایی را دانلود کنند

کلیک کنید

http://www.al-milani.com/farsi/library/lib-sec.php?secid=1&id=&page=1


[ سه شنبه 88/12/11 ] [ 9:34 صبح ] [ وهابیت پاسخ دهند ] [ نظرات () ]

بنده مدیر وبلاگ حق با
چه کسی است
؟از طرف علمای اهل سنت و

وهابی از شما بازدید کننده محترم بخاطرنداشتن    

 جواب درست وحسابی عذر خواهی میکنم


[ سه شنبه 88/11/6 ] [ 9:34 صبح ] [ وهابیت پاسخ دهند ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

این وبلاگ در دفاع از مظلومیت علی(ع)و خاندان پاکش پایگذاری شده
آرشیو مطالب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 28
کل بازدیدها: 143926