حق با چه کسی است???
قالب وبلاگ
زناشویى با همسر در برابر نگاه
دیگران

ابن حزم مى گوید: اگر در
سفر مردى با همسرانش در یک خیمه باشند و او با یکى از آنان نزدیکى کند در صورتى که
عورتش پوشیده باشد این عمل مکروه است. ولى اگر عورتش مکشوف و در معرض دید باشد
حرام.

این سخن را مقایسه کنید با دستورات
شرع مقدّس که منع مى کند از عمل زناشویى در کنار فرزند خردسال خوابیده.
 وطى
إحدى الزوجات أمام الأخریات على فراش واحد مکروه فقط!

إذا کان فی سفر و معه زوجات و جمیعهن فی خیمة واحدة أو على فراش واحد فإنه
یجوز ، و لکن یکره أن یطأ إحداهن أمام الأخرى و هی مستورة العورة ، أما إن کانت
مکشوفة فإنه یحرم ، إذ لا یحل النظر إلى العورة ، ...الفقه على المذاهب الأربعة للجزیری / کتاب النکاح ج هل للزوج أن یجمع بین
زوجاته فی بیت واحد وفی فراش واحد؟ / ص947 / الطبعة الأولى لدار ابن حزم ج
بیروت.


[ شنبه 88/1/29 ] [ 7:11 عصر ] [ وهابیت پاسخ دهند ] [ نظرات () ]

افتضاح ملا زاده در شبکه رنگارنگ

البته ایشان دکترای خود را از دانشگاه (چستران چستون)در رشته فحاشی از کشوری در جزایر ناشناخته آفریقا گرفته اند

 

لطفا آدرس زیر را  کلیک کنید

http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=shobheh&id=69


[ سه شنبه 87/12/27 ] [ 9:57 صبح ] [ وهابیت پاسخ دهند ] [ نظرات () ]
همسایه میتواند زن وشوهر همسایه را طلاق دهد!
رییس سابق کمیته فتوای الازهر در فتوایی اعلام کرد: "
همسایه ها و اهل محل اگر شاهد جر و بحث زوجین باشند و تشخیص دهند زن و شوهر همسایه نمی توانند باهم زندگی کنند، می توانند برای آنها درخواست طلاق کنند.

همانطور که شوهر حق طلاق دارد و یا زن حق خلع دارد، جامعه همین حقوق را دارد. اسلام برای زن مرد حقوق برابری قائل شده و به مرد حق طلاق و به زن حق خلع را داده است. حال اگر همسایه ها درخواست طلاق دو نفر را داده باشند اما یکی یا هردو نفر آنها مایل نباشند از هم جدا شوند ...

شیخ جمال قطب که در جمع اتحادیه روزنامه نگاران مصری سخن می گفت اضافه کرد: همانطور که شوهر حق طلاق دارد و یا زن حق خلع دارد، جامعه همین حقوق را دارد. اسلام برای زن مرد حقوق برابری قائل شده و به مرد حق طلاق و به زن حق خلع را داده است.

وی ادامه داد: جامعه که شاهد وقوع ازدواج بین زن و مرد بوده است در صورت مشاهده بروز مشکل بین زوجین به حدی که امکان تفاهم بین آنها وجود نداشته باشد، حق دارد این پیوند زناشویی را پایان دهد! در این خصوص همسایه ها و با فامیل زن وشوهر می توانند با مراجعه به قاضی درخواست برای زوج همسایه در خواست طلاق کنند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر همسایه ها درخواست طلاق دو نفر را داده باشند اما یکی یا هردو نفر آنها مایل نباشند از هم جدا شوند در اینصورت قاضی چه تصمیمی باید بگیرد؟پاسخ داد: اگر قاضی تشخیص دهد ادامه زندگی آنها باعث ادامه مشکل می شود حکم به طلاق می دهد و زن وشوهر هم باید آنرا بپذیرند!

وی در بیان دلیل این استدلال خود آورده است: در غیر این صورت ممکن است عدم درخواست طلاق از سوی مرد با خلع از طرف زن به خاطر فرار از مسولیت و یا ترس از محروم شدن از حقوق باشد. بنابراین وثتی همسایه ها درخواست طلا دهند قاضی آنها را ملزم به طلاق میکند.

[ سه شنبه 87/12/27 ] [ 9:47 صبح ] [ وهابیت پاسخ دهند ] [ نظرات () ]

 گوشه ای از جنایات وهابیت را ببینید  وشما قضاوت کنید وهابیت دشمن شیعه وسنی !!!

 

 

 

 

لطفا کلیک کنید --

لطفا آدرس پایین را کلیک کنید ؟ سر بریدن شیعه ها توسط وهابیت ؟ به کدامین گناه کشته شدند ( بای ذنب قتلت)

 

http://salaf.blogfa.com/post-467.aspx


[ سه شنبه 87/12/27 ] [ 9:19 صبح ] [ وهابیت پاسخ دهند ] [ نظرات () ]

اعتراض شدید آیت الله وحید نسبت به تعدّی به زوّار بقیع

 

ایشان در این سخنرانی به نمام علمای وهابی خطاب کردند

که (((اگر اهل حرف هستند، اعلم علماء آنها بیاید،

 من یکی از شاگردانم بس است، اگر اعلم علماء

 آنها را بیچاره نکرد، اول سنی خود من هستم!)))

 برگرفته از سایت ولیعصر

 


[ شنبه 87/12/17 ] [ 6:52 عصر ] [ وهابیت پاسخ دهند ] [ نظرات () ]

آیا صحیح است آنچه مى گویند: حتى یک حدیث صحیحى که پیامبر

 ـ صلى الله علیه و سلّم ـ ، ابوبکر را صدیق خوانده، و یا عمر،

 را فاروق خوانده باشد نداریم، و آنچه آمده راجع به حضرت على است؟

چنانچه طبرى به نقل از عباد بن عبدالله مى گوید:

 «سمعت علیاً یقول: أنا عبدالله واخو رسوله وأنا الصدّیق الأکبر

 

. لا یقولها بعدی الا کاذب مفتر، صلیت مع رسول الله ـ

 صلى الله علیه و سلّم ـ قبل الناس بسبع سنین».[

. تاریخ طبرى 1: 537. مسند زید ح 973. ـ سنن ابن ماجه 1

: 4 - مستدرک حاکم 3: 44 ـ ولى حاکم حدیثى

          را از حضرت على(رضی الله عنه) درباره صدیق بودن ابوبکر آورده،

 که ذهبى آن را منکر ـ ضعیف ـ دانسته

           است. ج 3: 62 ـ و در شرح نهج 13: 228: لا یقولها غیرى،

و در الاصابه 7: 293. پیامبر فرمود: هو الصدیق

           الاکبر و هو فاروق هذه الامة.

 


[ شنبه 87/12/10 ] [ 7:31 عصر ] [ وهابیت پاسخ دهند ] [ نظرات () ]

 آیا درست است آنچه مى گویند: حدیث عشره مبشره از

موضوعات و دروغ پردازیهاى حکومتهاى اموى و عباسى بوده

و اگر صحیح بوده بخارى و یا مسلم آنرا نقل مى کردند.

و اگر صحیح بود: چرا ابوبکر و عمر ـ رضى الله عنهما ـ ،

در روز سقیفه به آن استدلال نکرده، و حال آنکه به هر

 ضعیف و غیر ضعیفى استناد کردند.

 و استناد آنان به چنین حدیثى براى محکم کردن

موقعیت خود بسیار مهم و لازم بود.

و مى گویند: دو سند دارد، در سند اول:

 حمید بن عبد الرحمن بن عوف است.

 که حمید از پدرش عبدالرحمن نقل مى کند،

 در حالیکه حمید هنگام رحلت پدر یک ساله بوده

و در سند دیگر آن عبدالله بن ظالم است که بخارى،

 و ابن عدى، و عقیلى و دیگران او را تضعیف کرده اند

([190] . تهذیب التهذیب 5: 236 ـ الضعفاء الکبیر، 2: 267 ـ الکامل فی الضعفاء  4:223.


[ شنبه 87/12/10 ] [ 7:24 عصر ] [ وهابیت پاسخ دهند ] [ نظرات () ]
دکتر "جمال البنا" فرزند "حسن البنا" بنیانگذار جنبش
اخوان المسلمین روز گذشته طی اظهاراتی مجددا خواستار بازنگری کتب حدیث اهل سنت شد و
پاکسازی آن از احادیث غلط و انحرافی را امری ضروری دانست.


به گزارش شیعه آنلاین، "جمال البنا" طی مقاله‌ای که در روزنامه "المصر
الیوم" به چاپ رسید نوشت: هر چیزی که در کتاب "صحیح بخاری"‌ آمده که درست نیست زیرا
بدون شک "إمام بخاری" که فرشته نبوده بنابراین ممکن است که اشتباه هم کرده
باشد.

وی در این مقاله همچنین نوشت: این اظهارات من به هیچ وجه بی احترامی
به "إمام بخاری" و یا کم کردن شأن و منزلت وی نیست.

این اندیشمند سرشناس
مصری در ادامه به کتاب نقدی که توسط "حافظ دار قطنی" نوشته شد و در آن حدود 200
حدیث ضعیف از کتاب "صحیح بخاری" را آورده است، اشاره کرد.

گفتنی است "جمال
البنا" چندی پیش کتابچه‌ای به نام "پاکسازی صحیح بخاری و مسلم از احادیث نادرس"
منتشر کرد و در آن به احادیث نادرست این دو کتاب که مهمترین کتب اهل سنت پس از قرآن
کریم است اشاره کرد.

شایان ذکر است اهل سنت تمام احادیث موجود در این دو
کتاب را صحیح می‌دانند در حالیکه با نگاهی به کتابچه "البنا" می‌توان احادیثی را
دید که به واقع به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) و یارانش اهانت شده است.

"جمال
البنا" پس از انتشار این کتابچه خود به شدت مورد انتقاد و حمله چهره‌های دینی مصر و
دیگر کشورهای عربی قرار گرفته بود زیرا آنان این دو کتاب را خط قرمزی برای خود
می‌دانند.
------

[ سه شنبه 87/11/29 ] [ 2:50 عصر ] [ وهابیت پاسخ دهند ] [ نظرات () ]

ابن کثیر از علماى بزرگ اهل سنّت مى‏گوید : عمر بن خطّاب براى هر یک از صحابه
پیامبر که از دنیا مى‏رفت ،


اگر حذیفه ( منافق شناس عصر ) شهادت بر سلامتى او از
نفاق نمى‏داد ، بر جنازه او نماز نمى‏خواند :

« إنّ عمر بن الخطاب - رضی
اللّه عنه - کان إذا مات رجل ممّن‏یرى أنّه منهم ، نظر إلى‏حذیفة فإن
صلّى‏علیه‏وإلّا ترکه » تفسیر ابن کثیر ، ج 2 ص 399 . .

شما که مى‏گویید : نقد عملکرد صحابه ، با زندقه و کفر برابر است ،
این کار عمر را چگونه توجیه مى‏کنید؟


[ یکشنبه 87/11/13 ] [ 6:20 عصر ] [ وهابیت پاسخ دهند ] [ نظرات () ]

دکتر قزوینی: اگر
شبکه سلام محور اهانت به اهل سنت و یا مرکز تعرض به


 مسئولین نظام باشد ما حاضر
نیستیم یک ثانیه همکاری کنیم

 

جناب آقای دکتر
قزوینی که بیش از 30 ماه است شب های جمعه در شبکه سلام برنامه زنده پاسخ به شبهات
وهابیت و پرسش های تلفنی از سراسر جهان دارند، هفته گذشته (10/11/ 78) در آغاز
برنامه نسبت به سخنان تند مدیر شبکه سلام جناب آقای هدایتی در رابطه با قضیه قمه
زنی، انتقادات تندی داشتند و اعلام کردند که شرط همکاری من با شبکه سلام بر محور
احترام به اهل سنت و عقائد آنان وعدم تعرض به مسئولین محترم نظام جمهوری اسلامی
ایران بوده است که در صورت عدم رعایت دو شرط مذکور من و برخی از شخصیتهایی
که  نقش فعال در شبکه سلام داریم حاضر به ادامه همکاری با شبکه سلام
نخواهیم بود.

مشروح سخنان دکتر
قزوینی:

قبل از شروع صبحت
من چند نکته ای را لازم دیدم خدمت بینندگان عزیز تذکر داده  و نکاتی
را عرض کرده باشم:

نکته
اول:
بر خود لازم می
دانم که  از شبکه سلام و بنیانگذاران و دست اندرکاران آن که با تلاش
خستگی ناپذیر خود فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را در عرصه بین الملل
منتشر می کنند و در گسترش فرهنگ شیعه به صورت خیلی عالی و بی سابقه فعالیت  می کنند و این واقعا قابل تشکر و تقدیر هست .

و تلفن هایی که
ما داریم از داخل و خارج کشور ، در حوزه های علمیه و در دانشگاهها ، از برنامه
استفاده می کنند و خیلی از جوانان توسط این برنامه ها با فرهنگ اهل بیت آشنا می
شوند و یا اگر چنانچه نسبت به شیعه کدورتی دارند این برنامه ها موجب آشتی آنان می
شود، این واقعا جای تشکر دارد.

نکته
دوم:
من افتخار این
را دارم که بیش از 30 ماه هست که در شبکه سلام در خدمت بینندگان عزیز هستم و بارها
هم عرض کرده ام به عنوان یک تکلیف شرعی انجام وظیفه می کنم،  همانگونه
که نماز را به عنوان یک تکلیف شرعی ادا می کنم ، حضورم در شبکه سلام را به عنوان یک
تکلیف شرعی واجب بلکه از اوجب واجبات می شمارم .

همه عزیزان می
دانند که بنده نه وابسته به شبکه سلام و نه وابسته بیوتات آقایان مراجع عظام تقلید
و  جای دیگر  نیستم . خدا را شاکر هستم که من از روز اول
مستقل بودم و الان هم مستقل هستم و حتی در طول این 30 ماه همه تماس ها را  از منزل و با هزینه شخصی  خود گرفته ام و از عزیزان شبکه سلام تشکر دارم که
این بستر را فراهم کرده اند که ما بتوانیم در دفاع از اهل بیت عصمت و طهارت قدم
هایی را برداریم .

نکته
سوم:
 بنده از روز اولی که  همکاری خود را با شبکه سلام آغاز
کردم با آقایان صحبت کردم و گفتم با این شرط در خدمت عزیزان هستم که در این شبکه
کوچکترین اهانتی به برادران اهل سنت و عقاید آنان نشود و در طول این مدت نیز این
عزیزان عمل کردند و همچنین شرط کردم هیچگونه تعرضی به مسائل سیاسی داخل کشور نشود و
نسبت به مسئولین نظام هیچ گونه بی مهری انجام نگیرد.

بنده جلساتی
که با موسسان و دست اندرکاران شبکه سلام داشتم  همه این
بزرگواران تاکید داشتند اساس شبکه سلام فقط بر محوریت معرفی شیعه و فرهنگ اهل بیت
علیهم السلام  با رویکرد نظر اهل سنت و عقاید آنان و عدم تعرض به
مسائل سیاسی داخل کشور و مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران است .

نکته
چهارم:
با توجه به برخی
از مسائل که امسال قبل از عاشورا مورخ 15/10/87 (توسط مدیر محترم شبکه سلام) مطرح
شد، بوی کم مهری به بعضی از مراجع عظام و تعرض به برخی از مسئولین نظام جمهوری
اسلامی استشمام شد،  این در حقیقت یک قضیه شخصی و سلیقه فردی بوده و
مخالف با سیاست شبکه سلام و نظر مسئولین و دست اندرکاران شبکه سلام بوده و
بنده  به عنوان  فردی که در اینجا یک قدم کوچکی برمی
دارم  از مدیریت شبکه سلام تقاضا می کنم این را جبران کنند و اگر
نیازی به عذر خواهی هست صورت پذیرد.

 در
راستای جلوگیری از تبلیغات سوئی که بعضی از افراد با اهداف نادرست علیه شبکه سلام
مشغول انجام می دهند و یا مطالبی در بعضی از مجلات و روزنامه ها مطرح می
کنند،  من رسما از طرف خودم و همچنین از طرف بزرگوران جناب آقای دکتر
فقیهی، جناب آقای دکتر انصاری عزیز، جناب معاونیان و بعضی دیگر از دست اندرکاران
شبکه سلام اعلام می دارم با همه احترام و ارزشی که ما برای  شبکه سلام
در ترویج و نشر فرهنگ شیعه قائل هستیم اگر خدایی نکرده روزی شبکه سلام محور اهانت
به اهل سنت و یا مرکز تعرض به مسئولین نظام باشد ما حاضر نیستیم حتی یک ثانیه
همکاری کنیم و یقین داریم که همه دست اندرکاران شبکه سلام افراد متدین ، مسئول و
متعهد هستند نخواهند گذاشت که کار به آنجا کشیده شود.

نکته
پایانی:
با یکی از مراجع
عظام تقلید (حضرت آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی) همین امشب ساعت 8 یعنی حدود 2
ساعت قبل ، تماس تلفنی که داشتیم  ایشان فرمودند که افرادی از من برای
مصرف سهم مبارک امام علیه السلام در شبکه نظرخواهی می کنند و اجازه می خواهند و من
تاکنون هر موردی که اجازه خواستند اجازه داده ام  که  سهم مبارک امام علیه السلام برای شبکه سلام مصرف کنند .

و ایشان فرمودند
از قول من رسما اعلام کنید اگر مسائلی مشابه آنچه که اتفاق افتاد صورت بگیرد نه
تنها بنده اجازه نمی دهم بلکه تحریم خواهم کرد.

البته ما یقین
داریم با توجه به عشق و دلسوزی و علاقه ای که همه دست اندر کارن شبکه سلام  چه در داخل و چه در خارج ایران برای نشر فرهنگ اهل بیت علیم السلام دارند
قطعا از هر گونه مسائل مشابه جلوگیری خواهند کرد و من همین جا به همه مسئولین محترم
نظام و آنهایی که خدایی نکرده روحیه بدبینی دارند اعلام می کنم که  یقین کنند که شبکه سلام ، شبکه ای نیست که مرکز اهانت به اهل سنت و
عقاید آنان و تعرض به مسئولین نظام قرار بگیرد اگر  در برخی از موارد نکاتی سر می
زند ،  قطعا به صورت اشتباه  و خطا هست و ما این انتظار
را داریم که عزیزان با سعه صدر به این قضایا نگاه کنند . خدایی ناکرده کاری نکنند
که با تبلیغات خود،  مانع نشر فرهنگ شیعه شوند  و این
بستر مبارکی که  امروز در سراسر جهان برای معرفی فرهنگ اهل بیت فراهم
شده ، جلو گیری کنند . قطعا همه پیشگاه خدای عالم مسئول هستیم


[ یکشنبه 87/11/13 ] [ 6:12 عصر ] [ وهابیت پاسخ دهند ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

این وبلاگ در دفاع از مظلومیت علی(ع)و خاندان پاکش پایگذاری شده
آرشیو مطالب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 14
کل بازدیدها: 145417