• وبلاگ : حق با چه كسي است???
  • يادداشت : خير شاهي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 14 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + دانشجوي از كردستان به برادران 
    خدمت برادران وخواهران تشيع

    (و امرهم شوري وبينهم)

    اگر قرار باشد حکومت اسلام ناب محمدي هم مثل ديگر حکومتهاي ظالم وسفاک

    موروثي باشد واز پيامبر به علي(ع) برسد ديگر چه امتيازي ميتوان براي حکومت

    اسلام نسبت به حکومت جباران وسفاکان تاريخ قائل شد پيامبر مکرم اسلام مدينه

    فاضله بنا گذاشت تا به ناحق حقي از کسي ضايع نگردد وبه رابطه سالاري خاتمه

    دهد نه اينکه خود مسبب بنا گذاشتن حکومت وراثتي شود پيامبر اکرم(ص) طبق

    قرآن عمل کرد ومردم را به شور ومشورت فراخواند وهيچگاه فرامين قرآن را زمين

    نگذاشت وهميشه در تحقق حق وعدالت در جامعه دمکراسي پيشگام بود واين

    ميسر نبود جز به راي شورا واحترام گذاشتن به راي مردم هر چند در کمال ومعرفت

    وشجاعت وتقوي علي(ع) شکي نبود اما اين واقعيتي تاريخي است که علي جوان

    بود وعرب آن روزگار درک سطحي وظاهري از مسائل داشتند و رهبري يک جوان مثل

    علي(ع) را نميتوانستند بپذيرند آنها بر اين عقيده بودند که شيوخ وسالخورده هاي

    تجربه ديده براي حکومت مناسب ترند اين راي اکثريت جامعه عرب آن روزگار بود شما

    چرا ميخواهيداز کاه کوه بسازيدو دامن اختلاف وتفرقه را گسترش دهيد يادتان نرود

    اين عقيده خلافت علي وعقيده غدير عقيده اقليتي يکصد ميليوني است وعقيده بر

    شوراي خلافت چهار يار نبي (ابوبکر وعمر وعثمان وعلي) عقيده يک ميلياردو دويست

    ميليون نفر است و دامنه مسئله ولايت به مرزهاي ايران محدود است اما دامنه

    پذيرش

    خلافت خلفاي راشدين به پهناوري يک پنجم جمعيت جهان است