• وبلاگ : حق با چه كسي است???
  • يادداشت : خير شاهي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 14 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + علي 
    ولعن الله علي الکاذبين
    پارس کردن کار سگان است بلاشک.
    من به همه برادران مي گويم که قصه حضرت موسي را هميشه به خاطر داشته باشيد که چنين است البته شايد يک قصه باشد يا حقيقت ولي پيام بسيار مهمي دارد:
    خداوند به حضرت موسي گفت برو و پست ترين موجود روي زمين را براي من بياور و پس از گشتن بسيار ، يک سگ مريض پيردي را ديد و آن را با خودش مي برد که يک دفعه با خودش گفت نکنه اين سگ هم خلقت خداست و خداوند از آفرينش آن هم منظوري داشته است بنا بر اين دست خالي پيش خدا بازگشت و ندا آمد اي موسي اگر آن سگ را با خودت مي آوردي تو را از رسالت خلع مي کردم.
    حال پاسخ من به شما:
    من سخنراني ايشان را گوش کردم و مي توانم بگويم اين آقا يک مومن حقيقي و يک آدم سخنور و يک شخص دانشمند است که مطالب بسيار مهم و عميقي از سخنانش ميتوان فهميد. البته نياز به گوش شنوا دارد بدور از تعصب.
    البته نمي دانم برايم چند تا پرسش پيش آمده در ذيل مي نويسم شايد برادران موحد و آنهايي که به جاي اشخاص الله را مي پرستند پاسخ دهند نه کساني که اشخاص را به جاي الله مي پرستند:
    چه کسي که ما ايرانيان را مسلمان کرد؟
    آيا رسول ص آنقدر کم علم بود که نمي دانست که چه کساني را دور و بر خود جمع کند و تعدادي کافر و از خدا بي خبر را درو بر خود جمع کرده بود؟!!!
    آيا در اين وسط حضرت علي ظلم را مي ديد و از ترس جانش به ظلم لبيک مي گفت؟!
    آيا در مورد شما فرد خواننده آيا کسي زن شما را به قتل برساند و فرزند شما را به قتل برساند و آنگاه آن فرد به خواستگاري دختر شما بيايد و شما به عنوان تشکر دختر تان را هم به وي مي دهيد؟
    من که حاظرم سر مرا از تن جدا کنند و به اين خفت تن ندهم در مورد شما چه طور؟
    آيا شما با کسي که دشمني داشته باشيد اسامي جگر گوشه هايتان را بنام آن شخص نامگذاري مي کنيد؟
    با توجه به موارد بالا خودتان قضاوت کنيد آيا صحابه من جمله حضرت علي و حضرت حسين و حضرت حسن همه با هم دوست بودند بلا شک.
    ما که حاظر نيستيم به داماد حضرت رسول ص کوچکترين اهانتي بکنيم آخر چگونه به خود اجازه مي دهيم به داماد حضرت علي فحاشي و لعن کنيم.!!!!!!!!!!!!!!
    و در آخر از برادران مي خواهم بدرو از تعصب از روي عقل حکم کنند.
    يا الله